Volksbank
Facilitaire ondersteuning
Beschrijving:
Bij de Volksbank vervulde HWRK de rol van projectleider Zichtbaarheid Facilitair Bedrijf en servicemanager facilitair, waarbij we een bijdrage hebben geleverd aan het optimaliseren en professionaliseren van de facilitaire dienstverlening. Ons doel was om het Facilitair Bedrijf een duidelijker gezicht te geven, zodat de interne klant beter wist waar hij of zij terecht kon voor uiteenlopende verzoeken en services.
Als projectleider waren wij verantwoordelijk voor het opzetten van een interne communicatiepagina, vergelijkbaar met een online PDC. Hierdoor werd het voor de klant overzichtelijker welke producten en diensten het Facilitair Bedrijf van de Volksbank aanbiedt.
Daarnaast richtten wij een klankbordgroep op met belangrijke stakeholders van het bedrijf, waarmee wij structureel feedback konden ophalen en de dienstverlening konden afstemmen op de wensen van de gebruikers. Een ander succesvol initiatief was de ‘Tour de Facilitair’, waarbij wij verschillende kantoorlocaties bezochten om de band met de medewerkers te versterken en de zichtbaarheid van de facilitaire diensten te vergroten.
In de rol van servicemanager waren wij verantwoordelijk voor de contracten van schoonmaak, post en repro. Daarnaast namen wij tijdens het zwangerschapsverlof van een collega de verantwoordelijkheid voor het cateringcontract over, waarbij de implementatie van SUP (Single-Use Plastics) een centraal thema was. Ook zorgden wij voor de afhandeling van huisvestingsgerelateerde vraagstukken, zowel voor interne klanten als externe onderhuurders van de bank. Dit omvatte onder andere het beheer van factureringen en servicekostenafrekeningen.
Hebt u een soortgelijke wens of wilt u meer weten over deze opdracht? Neem contact met ons op.